Gry komputerowe
Sortowanie
Źródło opisu
Księgozbiór zbiorów
(21)
Forma i typ
Książki
(18)
Proza
(11)
Poradniki i przewodniki
(4)
Audiobooki
(2)
Druki ulotne
(1)
Dostępność
dostępne
(32)
wypożyczone
(13)
nieokreślona
(10)
Placówka
Wypożyczalnia BG
(6)
Filia nr 1
(2)
Filia nr 2
(9)
Filia nr 3
(5)
Filia nr 4
(5)
Filia nr 5
(2)
Filia nr 7
(9)
Filia nr 9
(6)
Filia nr 11
(9)
Czytelnia BG
(2)
Autor
Deaver Jeffery (1950- )
(3)
Deaver Jeffery (1950- ) Colter Shaw
(3)
Bolder Joe
(2)
Cordner Theo
(2)
Praski Łukasz
(2)
Baddiel David (1964- )
(1)
Barker James
(1)
Cawthon Scott (1971- )
(1)
Cawthon Scott (1971- ). Five nights at Freddy's
(1)
Cooper Elley
(1)
Cox Aleksander
(1)
Cwynar Klaudyna
(1)
Czartoryski Bartosz
(1)
Drewnowski Jacek (1974- )
(1)
Droga Katarzyna (1965- )
(1)
Droga Katarzyna (1965- ) Seria uczuć
(1)
Feibel Thomas
(1)
Harris Blake J. Autor
(1)
Hikiert Anna
(1)
Hill Nathan. Autor
(1)
Jelley Craig
(1)
Karaban Edyta
(1)
Kozłowski Jerzy (1969- )
(1)
Lewandowicz-Nosal Grażyna
(1)
Lipińska Joanna
(1)
Lisowski Rafał (1981- )
(1)
Liu Cixin (1963- ). Autor
(1)
Liu Cixin (1963- ). Wspomnienie o przyszłości Ziemi
(1)
Majewska Małgorzata (pedagog)
(1)
Malinow Anna
(1)
Marsh Ryan
(1)
Mazurek Konrad
(1)
Milton Stephanie
(1)
Mull Brandon (1974- )
(1)
Mull Brandon (1974- ) Wojna cukierkowa
(1)
Needier Matthew
(1)
Piersa Krzysztof
(1)
Piersa Krzysztof (1990- )
(1)
Polewiak Patryk
(1)
Soares Paul
(1)
Southam Phil
(1)
Stagenalski Wojciech (1987- )
(1)
Stuckey John
(1)
Szymeczko Kazimierz (1965- )
(1)
Wicher Barbara (1970- )
(1)
Zadura Janusz (1968- )
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(9)
2010 - 2019
(10)
2000 - 2009
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(17)
Kraj wydania
Polska
(21)
Język
polski
(21)
Odbiorca
9-13 lat
(4)
Młodzież
(4)
14-17 lat
(2)
Dzieci
(2)
6-8 lat
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura amerykańska
(7)
Literatura polska
(4)
Literatura chińska
(1)
Temat
Powieść amerykańska
(3558)
Kobieta
(2757)
Powieść polska
(1803)
Powieść angielska
(1651)
Rodzina
(1356)
Gry komputerowe
(-)
Polska
(1311)
Przyjaźń
(1211)
Tajemnica
(1155)
Miłość
(1088)
Literatura polska
(974)
Literatura dziecięca
(965)
Literatura dziecięca polska
(925)
Relacje międzyludzkie
(874)
Śledztwo i dochodzenie
(809)
Zwierzęta
(772)
Zabójstwo
(759)
Literatura młodzieżowa polska
(721)
II wojna światowa (1939-1945)
(657)
Poezja polska
(649)
Język polski
(598)
Policjanci
(578)
Rodzeństwo
(532)
Małżeństwo
(526)
Historia
(516)
Pamiętniki polskie
(511)
Sekrety rodzinne
(498)
Nastolatki
(489)
Życie codzienne
(479)
Literatura
(478)
Dziewczęta
(477)
Uczucia
(471)
Wojna 1939-1945 r.
(456)
Boże Narodzenie
(451)
Dzieci
(449)
Dziecko
(449)
Żydzi
(449)
Magia
(446)
Literatura młodzieżowa angielska
(439)
Osoby zaginione
(437)
Powieść francuska
(432)
Filozofia
(404)
Trudne sytuacje życiowe
(403)
Wydawnictwa popularne
(375)
Literatura młodzieżowa amerykańska
(367)
Opowiadanie dziecięce polskie
(367)
Relacja romantyczna
(362)
Opowiadanie polskie
(360)
Dziennikarze
(357)
Ludzie a zwierzęta
(353)
Wybory życiowe
(352)
Sztuka
(350)
Literatura młodzieżowa
(342)
Wojsko
(337)
Matki i córki
(336)
Publicystyka polska
(334)
Arystokracja
(329)
Uczniowie
(326)
Kultura
(319)
Psy
(319)
Wychowanie w rodzinie
(314)
Władcy
(306)
Przestępczość zorganizowana
(294)
Śląsk
(290)
Seryjni zabójcy
(288)
Poszukiwania zaginionych
(287)
Uprowadzenie
(283)
Dramat polski
(282)
Pisarze polscy
(281)
Polacy za granicą
(272)
Samorealizacja
(269)
Koty
(268)
Psychologia
(266)
Audiobooki
(258)
Fizyka
(252)
Powieść młodzieżowa polska
(252)
Literatura dziecięca amerykańska
(249)
Wakacje
(248)
Podróże
(247)
Prywatni detektywi
(244)
Stosunki interpersonalne
(239)
Książki dla małych dzieci
(237)
Przedsiębiorstwo
(235)
Teatr polski
(234)
Mężczyzna
(230)
Powieść niemiecka
(229)
Duchowieństwo katolickie
(227)
Zemsta
(226)
Dziadkowie i wnuki
(225)
Chłopcy
(224)
Matematyka
(224)
Młodzież
(223)
Język angielski
(222)
Politycy
(221)
Zamki i pałace
(211)
Lekarze
(209)
Zarządzanie
(208)
Powieść młodzieżowa amerykańska
(202)
Przyroda
(201)
Warszawa
(200)
Polityka
(199)
Temat: czas
2001-
(1)
2001- DBN
(1)
Temat: miejsce
Dolina Krzemowa (Stany Zjednoczone)
(3)
Chicago (Stany Zjednoczone)
(1)
Mokotów (Warszawa ; część miasta)
(1)
Polska
(1)
Gatunek
Powieść
(8)
Poradnik
(4)
Opowiadania i nowele
(2)
Powieść przygodowa
(2)
Sensacja (rodzaj/gatunek)
(2)
Audiobooki
(1)
Dokumenty dźwiękowe
(1)
Fantasy
(1)
Horror
(1)
Informator
(1)
Książki mówione
(1)
Podręczniki
(1)
Poradniki dla rodziców DBN
(1)
Publikacja bogato ilustrowana
(1)
Romans
(1)
Science fiction
(1)
Sensacja
(1)
Thriller
(1)
Dziedzina i ujęcie
Informatyka i technologie informacyjne
(3)
Hobby i czas wolny
(2)
Psychologia
(2)
Medycyna i zdrowie
(1)
Rodzina, relacje międzyludzkie
(1)
21 wyników Filtruj
Audiobook
CD
W koszyku
Magiczny kontroler [Dokument dźwiękowy] / David Baddiel ; [przełożyła] Agnieszka Kalus ; czyta Janusz Zadura. - Słupsk : Lemoniada.pl ; Warszawa : Biblioteka Akustyczna, 2017. - 1 płyta audio (CD) (4 godz. 56 min.) : zapis cyfrowy, stereo. ; 12 cm.
Ekscytująca, zabawna i poruszająca nowa powieść przygodowa autora, który napisał "Agencję Wynajmu Rodziców". Fred i Ellie są bliźniakami. Doskonale rozumieją się nawet bez słów i lubią te same rzeczy, zwłaszcza gry video, w których są świetni. Niestety, nie radzą sobie równie dobrze z grą w piłkę nożną lub unikaniem szkolnych dręczycieli. Pewnego dnia za pomocą szkolnego komputera kontaktuje się z nimi Tajemniczy Człowiek. Dostają od niego kontroler do gier nieprzypominający żadnego z gamepadów, które dotychczas widzieli. Ponadto nowy sprzęt nie działa z ich grami. Kiedy Fred i Ellie odkrywają, co potrafi ten kontroler, wydaje się, że znaleźli rozwiązanie wszystkich swoich problemów. [audiobook.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 11
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. III/Prz (1 egz.)
Książka
W koszyku
W pułapce / Scott Cawthon, Elley Cooper ; przekład Joanna Lipińska. - Wydanie I. - Łódź : Feeria Young, 2020. - 207, [1] strona ; 21 cm.
(Five nights at Freddy's : fazbear frights / Scott Cawthon, Elley Cooper ; 1)
Czy wiesz, czego pragniesz? To pytanie, na które Oswald, Sarah i Millie znają odpowiedź – a przynajmniej tak im się wydaje. Oswald chce, żeby lato nie było takie nudne, Sarah pragnie być piękna, a Millie marzy, by zniknąć z powierzchni ziemi. Ale w zakręconym świecie Five Nights At Freddy spełnienie najgłębszych pragnień ich serc ma swoją cenę… [Nota Wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 2
O dostępność zapytaj w bibliotece: sygn. III/F (1 egz.)
Druk ulotny
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 2
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 004/Dar/M (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Colter Shaw / Jeffery Deaver ; 2)
Podczas pogoni za dwoma młodymi mężczyznami oskarżonymi o straszliwe przestępstwa, Colter Shaw natrafia na wskazówkę dotyczącą kolejnej tajemnicy. Aby ocalić życie młodej kobiety - a być może także innych osób - wyrusza na bezdroża stanu Waszyngton, by zbadać pewną sekretną organizację. Społeczność postawiła sobie za cel pocieszać pogrążonych w żałobie zmarłych. Jednak czy za fasadą nie kryje się niebezpieczny kult kierowany przez urzekającego, a zarazem bezwzględnego przywódcę? Próbując poradzić sobie z ludźmi, którzy nie cofną się przed niczym, by ukryć swoje sekrety, Colter Shaw trafia na jeszcze jedną zagadkę - musi zlokalizować i odszyfrować wiadomość zostawioną mu przed laty przez ojca. Jej konsekwencje okażą się jeszcze straszniejsze, niż przewidywał.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 7 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia BG
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. AMER. (1 egz.)
Filia nr 2
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. AMER. (1 egz.)
Filia nr 3
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. AMER. (1 egz.)
Filia nr 4
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. AMER. (1 egz.)
Filia nr 7
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. AMER. (1 egz.)
Filia nr 9
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. AMER. (1 egz.)
Filia nr 11
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. AMER. (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Colter Shaw / Jeffery Deaver ; 1)
W Mountain View w Dolinie Krzemowej zaginęła dziewiętnastoletnia Sophie Mulliner. Jej ojciec, podejrzewając, że została porwana, wobec bierności policji wyznacza nagrodę za odnalezienie córki. Zgłasza się do niego Colter Shaw, zawodowy „łowca nagród”, specjalizujący się w poszukiwaniu osób zaginionych, uciekinierów i przestępców. Na pozór prosta sprawa komplikuje się, gdy znikają kolejne osoby, a okoliczności wskazują, że porywa je ten sam sprawca, prawdopodobnie wzorujący się na grze komputerowej, w której uwięziony w potrzasku gracz musi odnaleźć drogę ucieczki, posługując się pięcioma przypadkowymi przedmiotami. Jeśli nie wyjdzie z opresji, czeka go śmierć z ręki „Szeptacza”, okrutną postać, która dyktuje warunki w grze. Szukając rozwiązania zagadki, Shaw wkracza do nieznanego mu świata przemysłu gier wideo, poznaje jego bezwzględnych potentatów, toczących ze sobą bezpardonową walkę o pozycję na wartym miliardy dolarów rynku. Niebawem przekonuje się, że tropiąc tajemniczego porywacza, sam jest śledzony przez kogoś, komu bardzo zależy na utrudnieniu mu zadania.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 5 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia BG
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. AMER. (1 egz.)
Filia nr 3
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. AMER. (1 egz.)
Filia nr 7
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. AMER. (1 egz.)
Filia nr 9
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. AMER. (1 egz.)
Filia nr 11
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. AMER. (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Colter Shaw / Jeffery Deaver ; 1)
W Mountain View w Dolinie Krzemowej zaginęła dziewiętnastoletnia Sophie Mulliner. Jej ojciec, podejrzewając, że została porwana, wobec bierności policji wyznacza nagrodę za odnalezienie córki. Zgłasza się do niego Colter Shaw, zawodowy „łowca nagród”, specjalizujący się w poszukiwaniu osób zaginionych, uciekinierów i przestępców. Na pozór prosta sprawa komplikuje się, gdy znikają kolejne osoby, a okoliczności wskazują, że porywa je ten sam sprawca, prawdopodobnie wzorujący się na grze komputerowej, w której uwięziony w potrzasku gracz musi odnaleźć drogę ucieczki, posługując się pięcioma przypadkowymi przedmiotami. Jeśli nie wyjdzie z opresji, czeka go śmierć z ręki „Szeptacza”, okrutną postać, która dyktuje warunki w grze. Szukając rozwiązania zagadki, Shaw wkracza do nieznanego mu świata przemysłu gier wideo, poznaje jego bezwzględnych potentatów, toczących ze sobą bezpardonową walkę o pozycję na wartym miliardy dolarów rynku. Niebawem przekonuje się, że tropiąc tajemniczego porywacza, sam jest śledzony przez kogoś, komu bardzo zależy na utrudnieniu mu zadania.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 2
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. AMER. (1 egz.)
Filia nr 4
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. AMER. (1 egz.)
Książka
W koszyku
Gra o miłość : tajemnice Bereniki / Katarzyna Droga. - Wydanie II, zmienione. - Warszawa : Wydawnictwo Zwierciadło, 2023. - 317, [3] strony ; 21 cm.
(Seria Uczuć / Katarzyna Droga ; 5)
Berenika to utalentowana graficzka pracująca w Gamedevie. Zajmuje się tworzeniem przestrzeni komputerowych, lecz nieco tęskni też za klasycznym malarstwem. W pewnym momencie zostaje zaangażowana w nowy projekt. Zespół pracuje nad grą osadzoną w przeszłości, w świecie pradawnych Słowian z postaciami z podań i legend. W wirtualnym uniwersum możliwe jest posiadanie kilku istnień, walka ze złem i zdobywanie skarbów. Twórcy muszą jednak odciąć się od realnego świata, który również stawia przed Bereniką wyzwania. Choć ma ona wspaniałych rodziców i narzeczonego, z którym planuje ślub, odczuwa wewnętrzny niepokój. Przyczynia się do tego poznanie tajemnicy dotyczącej jej narodzin. Akcja gry i życia toczą się w tym samym czasie. Choć inne są realia i postaci, nie zmieniają się uczucia i marzenia. W obu przypadkach konieczne jest dokonywanie wyborów, a gra toczy się o miłość. Który z tych dwóch światów jest bardziej prawdziwy?
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 5
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. POL. (1 egz.)
Filia nr 7
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. POL. (1 egz.)
Długość kolejki oczekujących: 1.
Filia nr 11
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. POL. (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 9 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia BG
O dostępność zapytaj w bibliotece: sygn. 37.018 (1 egz.)
Filia nr 1
O dostępność zapytaj w bibliotece: sygn. 37.01 (1 egz.)
Filia nr 2
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37.01 (1 egz.)
Filia nr 3
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37.01 (1 egz.)
Filia nr 4
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37.01 (1 egz.)
Filia nr 7
Egzemplarze są obecnie niedostępne: sygn. 37.01
Filia nr 9
O dostępność zapytaj w bibliotece: sygn. 37.01 (1 egz.)
Filia nr 11
O dostępność zapytaj w bibliotece: sygn. 37.01 (1 egz.)
Czytelnia BG
O dostępność zapytaj w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wojny konsolowe / Blake J. Harris ; tłumaczenie Bartosz Czartoryski. - Kraków : Wydawnictwo SQN, 2017. - 572, [3] strony, [8] stron tablic kolorowych : ilustracje ; 21 cm.
Fascynujący thriller korporacyjny o historii konfliktu, który na zawsze odmienił przemysł gier wideo. W 1990 roku rynek gier wideo należał do Nintendo. Sega była słabnącą firmą z wielkimi aspiracjami. Wtedy na scenę wkroczył Tom Kalinske – człowiek, który o grach nie wiedział nic, ale miał rzadki talent do zwyciężania batalii skazanych na porażkę. Oto Dawid postanowił zmierzyć się z Goliatem, a świat zapłonął. Bezlitosne starcie przerodziło się w globalną wojnę korporacyjną prowadzoną na wielu frontach: od domowych salonów i szkolnych placów, przez sale zarządów, po Kongres Stanów Zjednoczonych. Brat wystąpił przeciwko bratu, dziecko buntowało się przeciw rodzicowi, Mario starł się z Sonikiem, Ameryka ponownie walczyła z Japonią. Wojny konsolowe to oparta na ponad dwóch setkach wywiadów z byłymi pracownikami wstrząsająca opowieść o przełomie na rynku gier. To także historia o tym, jak skromny, rodzinny człowiek z ponadprzeciętną wyobraźnią zainspirował zespół straceńców do stworzenia interesu wartego 60 miliardów dolarów. Jedna z najlepszych książek non-fiction, jakie kiedykolwiek czytałem. Paul Tassi, „Forbes” Oparta na relacjach bezpośrednich świadków historia o tym, jak prezes Segi Tom Kalinske postanowił przewrócić do góry nogami branżę gier wideo. Fascynujący opis wydarzeń sprzed ćwierć wieku, obraz spektakularnego starcia Nintendo i Segi oraz świadectwo potęgi nieszablonowej wyobraźni w growym biznesie. Robert Łapiński, wydawca magazynu „PIXEL”, organizator festiwalu Pixel Heaven Jeśli interesujesz się retrogamingiem i historią branży gier wideo, to jest to lektura dla ciebie. Smuggler, „CD-Action” Epoka 16-bitowych konsol niestety ominęła Polskę. Dlatego tym bardziej warto poznać historię wielkiej wojny toczonej w dalekim świecie między miłośnikami Segi i Nintendo. Marcin Kiendra, www.Retrospekcja.net.pl [empik.com]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 4 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia BG
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. AMER. (1 egz.)
Filia nr 7
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. AMER. (1 egz.)
Filia nr 9
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. AMER. (1 egz.)
Filia nr 11
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. AMER. (1 egz.)
Książka
W koszyku
Samuel ze wszystkimi szczegółami zapamiętał dzień, w którym opuściła go matka. Podobnie jak noc, kiedy pocałował ukochaną, i popołudnie nad stawem w lesie, gdzie ostatni raz widział najlepszego przyjaciela. Wszyscy oni nagle zniknęli z jego życia. Choć Samuel ukrył się w wirtualnym świecie Elflandii, by tam zabijać potwory, ani przez chwilę nie przestał myśleć o tych, których utracił. Gdy po latach wyruszy w podróż, by odkryć prawdę o swojej rodzinie, przekona się, że jego dotychczasowe życie było ulotną grą pozorów. Przyszedł czas, by zmierzyć się z niksami, o których opowiadała mu matka. Niksy to demony, które oszałamiają i uwodzą, wciągają do swojego świata i nie pozwalają o sobie zapomnieć. Każdy widzi je inaczej. Niksa to ktoś, kogo kochałeś, ale nie potrafiłeś przy sobie zatrzymać, albo coś nieuchwytnego, czego szukasz przez całe życie, o czym marzysz, choć jest nieosiągalne. Każdy ma swoją niksę. Nathan Hill z maestrią łączy skandynawską mitologię ze światem gier komputerowych, zderza chicagowskie zamieszki z 1968 roku z ponadczasową miłością, tworząc wielowymiarowy obraz świata przenikniętego autentycznymi emocjami. Od tej powieści nie sposób się oderwać. [lubmyczytac.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 5
O dostępność zapytaj w bibliotece: sygn. AMER. (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia BG
O dostępność zapytaj w bibliotece: sygn. 004.738.5 (1 egz.)
Audiobook
CD
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia BG
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. CHIŃ. (1 egz.)
Filia nr 7
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. CHIŃ. (1 egz.)
Książka
W koszyku
Dziecko na cyfrowym odwyku : jak bez krzyku oderwać dziecko od komputera i smartfona / Małgorzata Majewska. - Wydanie I. - Bielsko-Biała : Wydawnictwo Dragon, copyright 2022. - 220 , [4] strony : ilustracje ; 22 cm.
Czy masz wrażenie, że twoje dziecko nie odrywa nosa od komputera? A kiedy już to zrobi, nie rozstaje się ze smartfonem? Próbujesz odciągnąć je od ekranu, ale każda próba kończy się awanturą, która i tak niczego nie zmienia? Obawiasz się, że to uzależnienie i chcesz w końcu coś z tym zrobić? Ten poradnik pomoże ci odzyskać kontrolę nad tym, ile czasu twoje dziecko spędza w sieci. Dowiesz się, jak rozmawiać z dzieckiem o zagrożeniach wynikających z przebywania w przestrzeni wirtualnej, tak byście obydwoje byli po tej samej stronie. Odbudujesz z nim kontakt i nauczysz się, jak zachować równowagę pomiędzy czasem online i offline. Autorka podczas 17 lat pracy w cyfrowych mediach poznała od podszewki świat reklamy i mechanizmy działania firm digitalowych. Przeszła drogę cyfrowego odwyku z własną rodziną. Dziś pomaga innym uniknąć pułapek uzależnienia od internetu. Małgorzata Majewska – pedagożka-terapeutka, coach, trenerka redukcji stresu, praktyczka porozumienia bez przemocy. Propaguje empatię i współpracę opartą na relacji. W stosunkach rodzic-dziecko uważa, że najważniejsza jest więź oraz wzajemna akceptacja. Jeśli naprawdę o nie zadbamy, wychowanie przestanie być walką.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 3
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37.018 (1 egz.)
Filia nr 11
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37.018 (1 egz.)
Książka
W koszyku
W Minecrafcie jesteś zdany sam na siebie, a wróg czai się na każdym kroku. Przetrwają najsilniejsi! Oficjalny Poradnik dla wojowników to książka, dzięki której masz szansę przetrwać w tym nieprzyjaznym świecie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 7
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 793/794 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Wojna Cukierkowa / Brandon Mull ; T. 2)
Poznaj dalsze losy przyjaciół z miasteczka Colson. Zobacz, co tym razem przytrafi się bohaterom serii pt. "Wojna cukierkowa"."Wojna cukierkowa" i "Wojna cukierkowa. Awantura w salonie gier", to dwie porywające powieści dla dzieci, przedstawiające losy Nate'a i jego przyjaciół. Chłopiec w wieku dziesięciu lat przyjeżdża wraz z rodzicami do miasteczka Colson. To właśnie tam poznaje trójkę swoich rówieśników, którymi są: Summer, Gołąb i Trevor. Bohaterowie przeżywają niezwykłe przygody.Nate, Summer, Gołąb i Trevor stawili rok temu czoła przed Belindzie White i w ten sposób uratowali miasteczko Colson. Po tych wydarzeniach zła czarodziejka przemieniła się w rówieśniczkę młodych bohaterów, a także straciła pamięć. Jako Linda, nastolatka ma pomóc czwórce przyjaciół poradzić sobie z kolejnym wyzwaniem. W okolicy został otwarty nowy salon gier, oferujący w ramach wygranej niezwykłe nagrody. Nate, Trevor, Gołąb i Summer podejrzewają jednak, że z tym miejscem coś jest nie tak. Jak się okazuje, właścicielem salonu gier jest brat Lindy, Jonas White! To bezwzględny czarodziej, który chce stać się właścicielem najpotężniejszego na Ziemi talizmanu. [www.taniaksiazka.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 2
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. III/F (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 7
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 793/794/Dar/M (1 egz.)
Książka
W koszyku
Komputerowy ćpun / Krzysztof Piersa. - Warszawa : Muza, 2015. - 254, [2] s. ; 20 cm.
(Drogowskazy)
Psycholodzy od dawna biją na alarm, że uzależnienie od grania może wywołać poważne zaburzenia psychiczne, takie jak agresja, wyobcowanie ze środowiska, depresja, a także doprowadzić do licznych dolegliwości fizycznych... Co ma więc zrobić rodzic, gdy z pokoju dziecka kolejną godzinę dobiega klikanie myszką, a kiedy tam wchodzi, widzi tylko plecy latorośli zgarbione nad klawiaturą? Przeczytać tę książkę. I dać ją do przeczytania swojemu uzależnionemu dziecku. Jej autor, Krzysztof Piersa nie jest psychologiem, czy pedagogiem. Jest praktykiem. Młodym człowiekiem, który od piątego roku życia nałogowo grał w gry. I tak przez dwadzieścia lat. Aż się zorientował, że w ten sposób może tylko przegrać swoje życie; dosłownie i w przenośni. Zaczął walczyć z uzależnieniem od komputera i wygrał, ale nie była to łatwa droga. Dlatego swoim doświadczeniem dzieli się z innymi, by poszli już przetartym szlakiem. Dzięki tej książce osoba uzależniona od gier stanie twarzą w twarz z samym sobą. Autor bez owijania w bawełnę mówi: jeśli jesteś taki, jak ja jeszcze kilka lat temu, to masz poważny problem. A uświadomienie sobie uzależnienia i chęć, aby z nim zerwać, to podstawa powrotu do zdrowia. Były komputerowy ćpun pomaga również zrozumieć rodzicom, czym są gry komputerowe i dlaczego są tak wciągające. A także, co powinni zrobić, aby wspierać swoje dziecko w wychodzeniu z nałogu. Ta książka nie jest jednak typowym poradnikiem. Jest jednocześnie historią życia nałogowego gracza, który skończył studia, został dziennikarzem, pozostaje w szczęśliwym związku. Mimo wyobcowania i nałogu wrócił do społeczeństwa, a to niesie pociechę i nadzieję.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 11
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Komputerowy ćpun 2.0. / Krzysztof Piersa. - Wydanie II uzupełnione. - Warszawa : Muza, 2021. - 374, [10] stron ; 20 cm.
Ponad trzy miliardy ludzi na świecie korzysta z gier komputerowych. Dla jednych to chwilowa odskocznia, rozrywka i sposób na odreagowanie codziennych stresów, dla innych - początek problemów. Gdzie leży granica pomiędzy rozrywką a uzależnieniem? Jakie są konsekwencje nadużycia i co najważniejsze - jak poradzić sobie z tym problemem? Krzysztof Piersa sam był uzależniony od gier i zna je wręcz na wylot. Od sześciu lat jako terapeuta uzależnień przemierza Polskę wzdłuż i wszerz, prowadząc zajęcia profilaktyczne. W zebranym materiale opowiada o wszystkim: sporcie elektronicznym, tysiącach złotych wydawanych na mikrotransakcje, ośmiolatkach zarywających noce przed ekranem, a także niezwykłych możliwościach edukacji za pośrednictwem gier. Bo same gry nie są z gruntu ani dobre, ani złe. Mogą stać się piękną i niezwykłą przygodą, jak również okrutną traumą. Wszystko zależy od samego gracza.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 7 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia BG
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Filia nr 1
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Filia nr 2
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Filia nr 3
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Filia nr 4
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Filia nr 7
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Filia nr 9
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tworzyć gry / Patryk Polewiak. - Kraków : Insignis, copyright 2020. - 240 stron : ilustracje ; 21 cm.
Pierwsza na polskim rynku wydawniczym książka poświęcona pracy w branży gier komputerowych. Jesteś pasjonatem gier komputerowych, ale czujesz, że samo granie to dla ciebie za mało? Chciałbyś współtworzyć wirtualne światy i uczynić z tego sposób na życie, ale nie wiesz, co zrobić, by spełnić swoje marzenie? Dzięki tej książce uzyskasz odpowiedzi na wszelkie nurtujące cię pytania dotyczące gamedevu. Patryk Polewiak oraz inni przedstawiciele branży - graficy, programiści, scenarzyści, twórcy studiów, a także specjaliści od marketingu i business developerzy - dzielą się w niej wiedzą gromadzoną przez lata pracy przy tworzeniu gier. Od zalet i wad branży, przez pierwsze kroki i wybór specjalizacji, szukanie pracy, tworzenie portfolio, aplikowanie i rozmowy kwalifikacyjne, po branżowe anegdoty - „Tworzyć gry" to solidna dawka wiedzy przekazana w lekki, przyjemny i motywujący sposób.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 4
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Czworo i kości / Kazimierz Szymeczko. - Wydanie 3 - Łódź : Literatura, copyright 2019. - 126, [1] strona ; 22 cm.
(Plus Minus 16)
Forma i typ
Przynależność kulturowa
Gatunek
Popołudniami czwórka przyjaciół zanurza się w świat wiedźm, dzielnych wojowników i ogrów. Uwielbiają gry RPG, dzięki nim świat nie jest taki szary. Kiedy wychowawca każe im wciągnąć do paczki fana gier komputerowych, nie będą zachwyceni. Zadanie powiązane z realnym światem okazuje się trudniejsze niż "zabić smoka i uwolnić księżniczkę". Świat gier wyobraźni, który miał być miejscem rozrywki lub ucieczki, okazuje się pułapką. Czy to gry są złe, czy to raczej między ludźmi zrobiło się ostatnio nieciekawie? Powieść dla nastolatków o próbie dogadania się z otoczeniem, walce o miejsce w grupie, pierwszej miłości, dramatycznych decyzjach i wyzwaniach, jakie stawia przed wszystkimi niewdzięczny okres dojrzewania.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 2
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. IV/P (1 egz.)
Filia nr 9
O dostępność zapytaj w bibliotece: sygn. IV/P (1 egz.)
Filia nr 11
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. IV/P (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej