Barańska-Szmitko Anna
Sortowanie
Źródło opisu
IBUK Libra
(3)
Forma i typ
E-booki
(3)
Autor
Sienkiewicz Henryk (1846-1916)
(432)
Zarawska Patrycja
(310)
Fabianowska Małgorzata
(300)
Drewnowski Jacek (1974- )
(235)
Włodarczyk Barbara
(232)
Barańska-Szmitko Anna
(-)
Szulc Andrzej
(225)
Mickiewicz Adam (1798-1855)
(224)
Disney Walt (1901-1966)
(223)
Steel Danielle (1947- )
(219)
Popławska Anna
(218)
Brzechwa Jan (1900-1966)
(215)
Roberts Nora (1950- )
(206)
Żeleński Tadeusz [Boy]
(200)
Christie Agatha (1890-1976)
(191)
Mazan Maciejka
(190)
Żeromski Stefan (1864-1925)
(188)
Roberts Nora
(186)
Prus Bolesław (1847-1912)
(181)
Ławnicki Lucjan
(181)
Webb Holly
(176)
Sienkiewicz Henryk
(171)
Beaumont Émilie (1948- )
(167)
Chotomska Wanda
(167)
Szal Marek
(166)
Gawryluk Barbara (1957- )
(165)
King Stephen (1947- )
(165)
Konopnicka Maria
(165)
Konopnicka Maria (1842-1910)
(164)
Steel Danielle
(163)
Kraszewski Józef Ignacy (1812-1887)
(159)
Polkowski Andrzej
(158)
Praca zbiorowa
(157)
Pedersen Bente (1961- )
(152)
Słowacki Juliusz (1809-1849)
(152)
Dobrzańska-Gadowska Anna
(151)
Szekspir William (1564-1616)
(148)
Williams Sophy
(147)
Bélineau Nathalie
(146)
Chmielewska Joanna (1932-2013)
(146)
Żeleński Tadeusz (1874-1941)
(144)
Mróz Remigiusz (1987- )
(143)
Mickiewicz Adam
(142)
Karpiński Marek
(141)
Montgomery Lucy Maud (1874-1942)
(141)
Andersen Hans Christian (1805-1875)
(139)
Drewnowski Jacek
(138)
Clark Brenda
(137)
Domańska Joanna (1970- )
(135)
Siewior-Kuś Alina
(133)
Słowacki Juliusz
(132)
Nesme Alexis
(129)
Lindgren Astrid (1907-2002)
(128)
Zimnicka Iwona
(126)
Morsztyn Jan Andrzej
(125)
Tuwim Julian (1894-1953)
(122)
Widmark Martin (1961- )
(122)
Spirydowicz Ewa
(120)
Hesko-Kołodzińska Małgorzata
(119)
Rzehak Wojciech
(119)
Bourgeois Paulette
(117)
Głowińska Anita
(117)
Królicki Zbigniew A
(117)
Disney Walt
(113)
Willis Helena (1964- )
(113)
Żeromski Stefan
(112)
Coben Harlan (1962- )
(111)
Lenartowicz Teofil
(111)
Kraśko Jan
(107)
Krzyżanowski Julian
(106)
Możdżyńska Aldona
(106)
Gralak Anna
(105)
Sandemo Margit
(105)
Marlier Marcel
(104)
Supeł Barbara
(104)
Pintara Maciej
(103)
Cieślik Donata
(101)
Chmielewska Joanna
(100)
Prus Bolesław
(100)
Fredro Aleksander (1793-1876)
(99)
Skalska Katarzyna
(97)
Cholewa Piotr W
(96)
Masterton Graham (1946- )
(96)
Zarawska Patrycja (1970- )
(96)
Strzałkowska Małgorzata
(95)
Reymont Władysław Stanisław (1867-1925)
(94)
Słysz Magdalena
(94)
Naczyńska Zuzanna
(93)
Wilusz Tomasz
(93)
Olejnik Donata
(92)
Busquets Carlos
(91)
Gomulicki Wiktor
(91)
Kijowska Elżbieta (1950- )
(91)
Nakoniecznik Arkadiusz
(91)
Praski Łukasz
(91)
Zychowicz Elżbieta
(91)
Królicki Zbigniew A. (1954- )
(90)
Kabat Jan
(89)
Orzeszkowa Eliza
(89)
Grisham John (1955- )
(88)
Kołodziejczyk Grzegorz
(87)
Rok wydania
2020 - 2024
(2)
2010 - 2019
(1)
Kraj wydania
Polska
(3)
Język
polski
(3)
3 wyniki Filtruj
E-book
W koszyku
Forma i typ
Metody badania komunikacji i mediów to pierwsza w Polsce publikacja naukowa, w której nie tylko wyczerpująco scharakteryzowano wybrane metody nauk o komunikacji i mediach, lecz także precyzyjnie i przystępnie pokazano ich zastosowanie w praktyce badawczej. W opisie każdej metody w rozdziale teoretycznym przedstawiono założenia i postulaty metodologiczne, a w rozdziale praktycznym zilustrowano je poprzez analizy materiałów z prasy, radia, telewizji, Internetu lub szeroko rozumianego dyskursu publicznego. Na polskim rynku wydawniczym brakuje monografii metodologicznych, poświęconych analizie mediów i zapośredniczonej technologicznie komunikacji, które miałyby charakter praktyczny oraz ukazywałyby sposoby badania na materiale empirycznym. Prezentowana książka tę lukę satysfakcjonująco wypełnia. Istotne i wartościowe jest również podjęcie przez Autorki i Autorów próby używania metod wypracowanych w innych naukach społecznych i humanistyce oraz dopasowania ich do celów poznawczych nauk o komunikowaniu, czym z sukcesem wpisują się w tendencje metodologicznego rozwoju tych nauk. Publikacja może zainteresować medioznawców i komunikologów, a także badaczy analizujących media z wnętrza innych paradygmatów badawczych (takich jak językoznawstwo, kognitywistyka, antropologia, socjologia). Atrakcyjna będzie również dla studentów i doktorantów kierunków medioznawczych i okołomedialnych, stanowi bowiem przewodnik użyteczny, napisany zrozumiale i przystępnie. Z recenzji prof. dr hab. Małgorzaty Lisowskiej-Magdziarz
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
E-book
W koszyku
Prezentowana publikacja jubileuszowa jest dedykowana Profesor Grażynie Habrajskiej przez jej przyjaciół i uczniów. Wiele tekstów w niej zawartych nawiązuje do badawczych zainteresowań Jubilatki, liczne poświęcone są tematom aktualnie bliskim ich autorom, wszystkie zaś stanowią uhonorowanie niezaprzeczalnych dokonań oraz cenionej postawy naukowej Profesor Grażyny Habrajskiej. * Teorie i praktyki komunikacji 2 to książka dedykowana Profesor Grażynie Habrajskiej, honorująca czterdzieści pięć lat jej pracy naukowej i dokonań. Przygotowany zbiór charakteryzuje się wielością problemów, dyscyplin, metod badawczych, sposobów opisu i interpretacji, dla których wspólnym odniesieniem są rozważania usytuowane w obszarze nauki o komunikacji i mediach. Autorzy, balansując między tradycją naukową a poszukiwaniem nowych dróg i rozwiązań, przedstawili innowacyjne ujęcia poruszonych zagadnień. Merytoryczna i metodologiczna różnorodność tomu tworzy bogatą i spójną mozaikę obrazującą stan dzisiejszej komunikologii oraz wiedzy o komunikacji rozwijanej w innych dyscyplinach. Wskazanie płaszczyzn eksploracji wspólnych dla różnych obszarów nauki i ujęć metodologicznych podkreśla wartość dialogu i otwartości w pracy badawczej. Publikacja spełnia tym samym także funkcje edukacyjne, mając potencjał formacyjnego oddziaływania na studentów i młodych badaczy. Z recenzji dr hab. Małgorzaty Kity, prof. UŚ W tomie ukazano efekty badań z wielu dyscyplin i paradygmatów badawczych. Przyjęcie formuły multiscyplinarności dało podstawy poznania różnorodnych zagadnień z zakresu szeroko pojmowanej komunikacji […], z jej intersemiotycznym kodem, w relacjach międzykulturowych, w obliczu nowych problemów społecznych. Z recenzji dr hab. Iwony Benenowskiej, prof. UKW
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
E-book
W koszyku
Forma i typ
Czy znajomość nazwiska determinuje image przypisywany autorowi wypowiedzi na podstawie jego tekstu? Czy i jak zdjęcie autora obok tekstu wpływa na jego wizerunek? Jaka jest różnica między wizerunkiem „z tekstu” a wizerunkiem „ze zdjęcia”? Na jakich zasadach funkcjonuje image, który tworzymy i zapamiętujemy po jakimś czasie? Te pytania stały się podstawą prezentowanej publikacji. Autorka dąży do określenia, jaki wizerunek jest możliwy do komunikowania za pomocą słowa, a jaki za pomocą obrazu, a także jak pozatekstowa wiedza o autorze wypowiedzi wpływa na jego image werbalny. Wyniki omówionych badań dotyczą wizerunków Krzysztofa Vargi, Piotra Zaremby, Magdaleny Środy i Szymona Hołowni. Ponad pół tysiąca osób czytało ich felietony, spoglądało na zdjęcia lub przywoływało skojarzenia z tymi nazwiskami, by określić tzw. image werbalny, wizualny i publiczny. Celowo zweryfikowano wizerunki osób publicznych, piszących na różne tematy i reprezentujących różne postawy światopoglądowe. Autorka bada image wieloaspektowo, więc książka może być cennym źródłem informacji dla osób pracujących nad wizerunkiem i projektujących komunikację, w tym dla publicystów, przedstawicieli public relations i reklamy, a także dla medioznawców, językoznawców czy badaczy komunikacji. Studentów dziennikarstwa i komunikacji społecznej oraz kierunków lingwistycznych wprowadza w tematykę zależności image’u od słów i obrazu. '
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej