McCann Vivian
Sortowanie
Źródło opisu
IBUK Libra
(5)
Księgozbiór zbiorów
(5)
Forma i typ
E-booki
(5)
Książki
(5)
Dostępność
dostępne
(5)
Placówka
Filia 11 Czytelnia
(5)
Autor
Sienkiewicz Henryk (1846-1916)
(433)
Zarawska Patrycja
(310)
Fabianowska Małgorzata
(300)
Drewnowski Jacek (1974- )
(235)
Włodarczyk Barbara
(233)
McCann Vivian
(-)
Szulc Andrzej
(225)
Mickiewicz Adam (1798-1855)
(224)
Disney Walt (1901-1966)
(222)
Steel Danielle (1947- )
(219)
Popławska Anna
(218)
Brzechwa Jan (1900-1966)
(215)
Roberts Nora (1950- )
(206)
Żeleński Tadeusz [Boy]
(200)
Christie Agatha (1890-1976)
(191)
Mazan Maciejka
(190)
Żeromski Stefan (1864-1925)
(188)
Roberts Nora
(186)
Prus Bolesław (1847-1912)
(181)
Ławnicki Lucjan
(181)
Webb Holly
(176)
Sienkiewicz Henryk
(171)
Beaumont Émilie (1948- )
(168)
Chotomska Wanda
(167)
Szal Marek
(167)
Gawryluk Barbara (1957- )
(165)
King Stephen (1947- )
(165)
Konopnicka Maria
(165)
Konopnicka Maria (1842-1910)
(164)
Steel Danielle
(163)
Kraszewski Józef Ignacy (1812-1887)
(159)
Polkowski Andrzej
(158)
Praca zbiorowa
(157)
Pedersen Bente (1961- )
(152)
Słowacki Juliusz (1809-1849)
(152)
Dobrzańska-Gadowska Anna
(151)
Szekspir William (1564-1616)
(148)
Williams Sophy
(147)
Bélineau Nathalie
(146)
Chmielewska Joanna (1932-2013)
(146)
Żeleński Tadeusz (1874-1941)
(144)
Mróz Remigiusz (1987- )
(143)
Mickiewicz Adam
(142)
Andersen Hans Christian (1805-1875)
(141)
Karpiński Marek
(141)
Montgomery Lucy Maud (1874-1942)
(141)
Drewnowski Jacek
(138)
Clark Brenda
(137)
Domańska Joanna (1970- )
(135)
Siewior-Kuś Alina
(133)
Słowacki Juliusz
(132)
Nesme Alexis
(129)
Lindgren Astrid (1907-2002)
(128)
Zimnicka Iwona
(126)
Morsztyn Jan Andrzej
(125)
Tuwim Julian (1894-1953)
(122)
Widmark Martin (1961- )
(122)
Spirydowicz Ewa
(120)
Hesko-Kołodzińska Małgorzata
(119)
Rzehak Wojciech
(119)
Bourgeois Paulette
(117)
Głowińska Anita
(117)
Królicki Zbigniew A
(117)
Disney Walt
(113)
Willis Helena (1964- )
(113)
Żeromski Stefan
(112)
Coben Harlan (1962- )
(111)
Lenartowicz Teofil
(111)
Kraśko Jan
(107)
Krzyżanowski Julian
(106)
Możdżyńska Aldona
(106)
Gralak Anna
(105)
Sandemo Margit
(105)
Marlier Marcel
(104)
Supeł Barbara
(104)
Pintara Maciej
(103)
Cieślik Donata
(101)
Chmielewska Joanna
(100)
Prus Bolesław
(100)
Fredro Aleksander (1793-1876)
(99)
Skalska Katarzyna
(97)
Cholewa Piotr W
(96)
Masterton Graham (1946- )
(96)
Zarawska Patrycja (1970- )
(96)
Strzałkowska Małgorzata
(95)
Naczyńska Zuzanna
(94)
Reymont Władysław Stanisław (1867-1925)
(94)
Słysz Magdalena
(94)
Wilusz Tomasz
(93)
Nakoniecznik Arkadiusz
(92)
Olejnik Donata
(92)
Busquets Carlos
(91)
Gomulicki Wiktor
(91)
Kijowska Elżbieta (1950- )
(91)
Praski Łukasz
(91)
Zychowicz Elżbieta
(91)
Królicki Zbigniew A. (1954- )
(90)
Kabat Jan
(89)
Orzeszkowa Eliza
(89)
Grisham John (1955- )
(88)
Kołodziejczyk Grzegorz
(87)
Rok wydania
2010 - 2019
(9)
2000 - 2009
(1)
Kraj wydania
Polska
(10)
Język
polski
(10)
Temat
Podręczniki akademickie
(5)
Psychologia
(3)
Motywacja
(2)
Pamięć
(2)
Psychologia społeczna
(2)
Stres
(2)
Uczenie się
(2)
Zachowanie
(2)
Choroby psychiczne
(1)
Osobowość
(1)
10 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia 11 Czytelnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Brak okładki
Brak okładki
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia 11 Czytelnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia 11 Czytelnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.94 (1 egz.)
E-book
W koszyku
Psychologia. Kluczowe koncepcje to pięć tomów solidnej wiedzy psychologicznej, podanej w niezwykle przystępny i przyjazny sposób. Nowe wydanie zostało zaktualizowane o wyniki badań z ostatnich lat oraz najbardziej aktualne zagadnienia. Podręcznik ten może służyć zarówno studentom, jak i entuzjastom psychologii. Philip Zimbardo, zwany „twarzą i głosem psychologii”, wraz z Robertem Johnsonem i Vivian McCann przybliżają Czytelnikom podstawowe teorie i pojęcia psychologii. Strukturę podręcznika Autorzy zaplanowali tak, by ułatwiała uczenie się i zapamiętywanie materiału, a także zachęcała do krytycznego myślenia. Liczne przykłady, ćwiczenia i zadania pozwalają odnieść wiedzę psychologiczną do własnego doświadczenia i dostrzec jej zastosowania w codziennym życiu. W tomie I, Podstawy psychologii, Czytelnicy znajdą odpowiedzi na pytania: - W jaki sposób psycholodzy tworzą nową wiedzę? - Jak przebiega komunikacja wewnątrz organizmu? - W jaki sposób są powiązane ze sobą geny i zachowanie? - Jak mózg generuje zachowanie i procesy umysłowe? - Przed jakimi wyzwaniami rozwojowymi stają dzieci, młodzież, dorośli? Autorzy objaśniają podstawowe pojęcia z zakresu psychologii, tłumaczą jak odróżnić psychologię naukową od pseudonauki, wyjaśniają przebieg procesu badawczego w tej dyscyplinie. Następnie przybliżają wiedzę dotyczącą budowy i funkcji układu nerwowego oraz szczegółowo opisują rozwój psychiczny człowieka na wszystkich etapach życia. Czytelnik dowie się także, jak wykorzystując krytyczne myślenie, rozstrzygać kontrowersyjne zagadnienia: czy szczepienie dzieci podnosi ryzyko autyzmu? Czy „efekt Mozarta” naprawdę działa?
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
E-book
W koszyku
Psychologia. Kluczowe koncepcje to pięć tomów solidnej wiedzy psychologicznej, podanej w niezwykle przystępny i przyjazny sposób. Nowe wydanie zostało zaktualizowane o wyniki badań z ostatnich lat oraz najbardziej aktualne zagadnienia. Podręcznik ten może służyć zarówno studentom, jak i entuzjastom psychologii. Philip Zimbardo, zwany „twarzą i głosem psychologii”, wraz z Robertem Johnsonem i Vivian McCann przybliżają Czytelnikom podstawowe teorie i pojęcia psychologii. Strukturę podręcznika Autorzy zaplanowali tak, by ułatwiała uczenie się i zapamiętywanie materiału, a także zachęcała do krytycznego myślenia. Liczne przykłady, ćwiczenia i zadania pozwalają odnieść wiedzę psychologiczną do własnego doświadczenia i dostrzec jej zastosowania w codziennym życiu. W tomie II, Motywacja i uczenie się, Czytelnicy znajdą odpowiedzi na pytania: - Co nas motywuje? - Jakie procesy sterują naszymi emocjami? - Jak psychologia poznawcza wyjaśnia uczenie się? - W jaki sposób powstają wspomnienia? - Dlaczego pamięć czasami nas zawodzi i co możemy z tym zrobić? Autorzy porządkują najważniejsze teorie emocji i motywacji, objaśniają mechanizmy warunkowania klasycznego i instrumentalnego oraz opisują, w jaki sposób psychologia poznawcza wyjaśnia proces uczenia się. Ostatni rozdział Autorzy poświęcili naturze pamięci i możliwościom jej usprawniania. Czytelnik dowie się także, jak wykorzystując krytyczne myślenie, rozstrzygać kontrowersyjne zagadnienia: czy „wykrywacze kłamstw” naprawdę wykrywają kłamstwa? Czy każdy z nas prezentuje odrębny „styl uczenia się”? Czy możliwe jest odzyskanie utraconych wspomnień?
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
E-book
W koszyku
Psychologia. Kluczowe koncepcje to pięć tomów solidnej wiedzy psychologicznej, podanej w niezwykle przystępny i przyjazny sposób. Nowe wydanie zostało zaktualizowane o wyniki badań z ostatnich lat oraz najbardziej aktualne zagadnienia. Podręcznik ten może służyć zarówno studentom, jak i entuzjastom psychologii. Philip Zimbardo, zwany „twarzą i głosem psychologii”, wraz z Robertem Johnsonem i Vivian McCann przybliżają Czytelnikom podstawowe teorie i pojęcia psychologii. Strukturę podręcznika Autorzy zaplanowali tak, by ułatwiała uczenie się i zapamiętywanie materiału, a także zachęcała do krytycznego myślenia. Liczne przykłady, ćwiczenia i zadania pozwalają odnieść wiedzę psychologiczną do własnego doświadczenia i dostrzec jej zastosowania w codziennym życiu. W tomie II, Motywacja i uczenie się, Czytelnicy znajdą odpowiedzi na pytania: - Co nas motywuje? - Jakie procesy sterują naszymi emocjami? - Jak psychologia poznawcza wyjaśnia uczenie się? - W jaki sposób powstają wspomnienia? - Dlaczego pamięć czasami nas zawodzi i co możemy z tym zrobić? Autorzy porządkują najważniejsze teorie emocji i motywacji, objaśniają mechanizmy warunkowania klasycznego i instrumentalnego oraz opisują, w jaki sposób psychologia poznawcza wyjaśnia proces uczenia się. Ostatni rozdział Autorzy poświęcili naturze pamięci i możliwościom jej usprawniania. Czytelnik dowie się także, jak wykorzystując krytyczne myślenie, rozstrzygać kontrowersyjne zagadnienia: czy „wykrywacze kłamstw” naprawdę wykrywają kłamstwa? Czy każdy z nas prezentuje odrębny „styl uczenia się”? Czy możliwe jest odzyskanie utraconych wspomnień?
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
E-book
W koszyku
Psychologia. Kluczowe koncepcje to pięć tomów solidnej wiedzy psychologicznej, podanej w niezwykle przystępny i przyjazny sposób. Nowe wydanie zostało zaktualizowane o wyniki badań z ostatnich lat oraz najbardziej aktualne zagadnienia. Podręcznik ten może służyć zarówno studentom, jak i entuzjastom psychologii. Philip Zimbardo, zwany „twarzą i głosem psychologii”, wraz z Robertem Johnsonem i Vivian McCann przybliżają Czytelnikom podstawowe teorie i pojęcia psychologii. Strukturę podręcznika Autorzy zaplanowali tak, by ułatwiała uczenie się i zapamiętywanie materiału, a także zachęcała do krytycznego myślenia. Liczne przykłady, ćwiczenia i zadania pozwalają odnieść wiedzę psychologiczną do własnego doświadczenia i dostrzec jej zastosowania w codziennym życiu. W tomie II, Motywacja i uczenie się, Czytelnicy znajdą odpowiedzi na pytania: - Co nas motywuje? - Jakie procesy sterują naszymi emocjami? - Jak psychologia poznawcza wyjaśnia uczenie się? - W jaki sposób powstają wspomnienia? - Dlaczego pamięć czasami nas zawodzi i co możemy z tym zrobić? Autorzy porządkują najważniejsze teorie emocji i motywacji, objaśniają mechanizmy warunkowania klasycznego i instrumentalnego oraz opisują, w jaki sposób psychologia poznawcza wyjaśnia proces uczenia się. Ostatni rozdział Autorzy poświęcili naturze pamięci i możliwościom jej usprawniania. Czytelnik dowie się także, jak wykorzystując krytyczne myślenie, rozstrzygać kontrowersyjne zagadnienia: czy „wykrywacze kłamstw” naprawdę wykrywają kłamstwa? Czy każdy z nas prezentuje odrębny „styl uczenia się”? Czy możliwe jest odzyskanie utraconych wspomnień?
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
E-book
W koszyku
Psychologia. Kluczowe koncepcje to pięć tomów solidnej wiedzy psychologicznej, podanej w niezwykle przystępny i przyjazny sposób. Nowe wydanie zostało zaktualizowane o wyniki badań z ostatnich lat oraz najbardziej aktualne zagadnienia. Podręcznik ten może służyć zarówno studentom, jak i entuzjastom psychologii. Philip Zimbardo, zwany „twarzą i głosem psychologii”, wraz z Robertem Johnsonem i Vivian McCann przybliżają Czytelnikom podstawowe teorie i pojęcia psychologii. Strukturę podręcznika Autorzy zaplanowali tak, by ułatwiała uczenie się i zapamiętywanie materiału, a także zachęcała do krytycznego myślenia. Liczne przykłady, ćwiczenia i zadania pozwalają odnieść wiedzę psychologiczną do własnego doświadczenia i dostrzec jej zastosowania w codziennym życiu. W tomie II, Motywacja i uczenie się, Czytelnicy znajdą odpowiedzi na pytania: - Co nas motywuje? - Jakie procesy sterują naszymi emocjami? - Jak psychologia poznawcza wyjaśnia uczenie się? - W jaki sposób powstają wspomnienia? - Dlaczego pamięć czasami nas zawodzi i co możemy z tym zrobić? Autorzy porządkują najważniejsze teorie emocji i motywacji, objaśniają mechanizmy warunkowania klasycznego i instrumentalnego oraz opisują, w jaki sposób psychologia poznawcza wyjaśnia proces uczenia się. Ostatni rozdział Autorzy poświęcili naturze pamięci i możliwościom jej usprawniania. Czytelnik dowie się także, jak wykorzystując krytyczne myślenie, rozstrzygać kontrowersyjne zagadnienia: czy „wykrywacze kłamstw” naprawdę wykrywają kłamstwa? Czy każdy z nas prezentuje odrębny „styl uczenia się”? Czy możliwe jest odzyskanie utraconych wspomnień?
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej